Uitvaartverzorger & Qc Medewerker Jobs/Vacanceies Availble in Netherlands By Sevengers

Uitvaartverzorger & Qc Medewerker Jobs/Vacanceies Availble in Netherlands By Sevengers



Jij wordt graag het nieuwe gezicht van de Gemeente Ede en kan goed in gesprek gaan met nabestaanden en bezoekers van onze begraafplaatsen. Werken bij gemeente Ede smaakt naar meer.


Medewerker Begraafplaats, een echte smaakmaker


Als medewerker begraafplaats bij de afdeling Onderhoud en Service beheer jij samen met je collega’s de begraafplaatsen van de Gemeente Ede. Jij onderhoudt de graven, het groen, de paden en de wegen. Ook zie je toe op en stuur je aan bij onderhoudswerkzaamheden die door diverse aannemers op onze begraafplaatsen worden uitgevoerd.


Als medewerker begraafplaats draag je naast deze werkzaamheden zorg voor alle zaken rondom een begrafenis. Je ontvangt de gasten van een begrafenis en staat nabestaanden te woord. Tijdens een auladienst verzorg jij de audio, video en maak je de eventuele opname.

Je draagt er zorg voor dat de dienst volgens de wens van de nabestaanden verloopt.

Je bent verantwoordelijk voor het voorbereiden en sluiten van het graf bij een begrafenis.

Bij de grafgang begeleid jij, als voorloper, de genodigden naar het graf.

Uiteraard heb je contact met de diverse uitvaartverzorgers en ondersteun je deze waar nodig.

Daarnaast zul je ook met regelmaat graven moeten ruimen en opgravingen van overledenen moeten verzorgen. Dit doe je altijd samen met een collega.


Wie zijn wij

Gemeente Ede, smaakmakers van de Veluwe

Ede is veelzijdig: wonen, werken, recreëren kent in Ede vele smaken. Van het levendig centrum in de stad Ede tot het gevarieerde buitengebied en de natuur van de Veluwe. Een groot gebied met dorpen en stad. We kijken hoe we inwoners verder helpen door goed te luisteren en geven duidelijk aan wat we te bieden hebben. Wist je dat we bij onze gemeente de nadruk op voedsel en gezondheid leggen? Tegelijkertijd focussen we met zo’n 900 collega’s op andere belangrijke zaken. Denk aan het zorgen voor voldoende woningen en het werken aan de leefbaarheid en duurzaamheid. Voor iedereen, want iedereen is welkom. Onze samenleving en omgeving is continu in ontwikkeling, wij bewegen mee en kijken vooruit. Dat maakt ons wendbaar en weerbaar.

De gemeente Ede zet in op diversiteit. Niet alleen op het gebied van geslacht, afkomst, geaardheid of leeftijd, ook op het gebied van talenten, kennis en vaardigheden. We geloven dat deze diversiteit ons in staat stelt onze maatschappelijke opgaven en uitdagingen aan te gaan. We werken daarom aan een cultuur waarin iedereen zich betrokken voelt.

Benieuwd wat Ede allemaal te bieden heeft? Bekijk de video en onze website! https://www.werkenbijede.nl/werken-bij-ede


Proef de sfeer


Wees welkom bij de afdeling Onderhoud en Service. Dit is een leuke en collegiale afdeling, waar mensen graag samenwerken en bereid zijn om net dat extra stapje te doen om dingen opgelost te krijgen. Afdeling Onderhoud en Service werkt dagelijks aan het beheer van de openbare ruimte.

We zorgen ervoor dat het groen, de wegen, de speelvoorzieningen en het straatmeubilair er netjes uitzien. Daarnaast zorgen we ook nog eens voor de bossen, de begraafplaatsen, het magazijn en het wagenpark. We zijn dus een heel brede afdeling waar er heel veel belangrijk werk voor de inwoners van gemeente Ede wordt uitgevoerd.


Dit neem je mee

Dit breng je mee als Medewerker Begraafplaats

Je werkt graag met je handen, maar tegelijkertijd ben je ook goed in staat het gesprek aan te gaan met nabestaanden. Het ene moment ben je met onderhoudswerkzaamheden bezig het volgende moment begeleid je een begrafenis. Je weet passend te reageren bij emotionele momenten. Je legt makkelijk contact met nabestaanden en bezoekers en hebt een representatieve houding. Verder vragen wij:


•  minimaal MBO werk- en denkniveau, relevant voor de werkzaamheden op een begraafplaats (zoals een groene achtergrond)

•  dat je klantvriendelijk en stressbestendig bent

•  een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift

•  enkele jaren ervaring in het werken met klantcontacten en of burgers

•  ervaring met digitaal werken (Excel, Word, Outlook, MS Teams en evt. zaaksystemen)

•  goed ontwikkelde kennis van groen en grijs in de openbare ruimte

•  een rijbewijs (B). Een rijbewijs om met aanhanger (BE) te mogen rijden is een pre

•  geen 9 tot 5 mentaliteit en je bent bereid om ook in het weekend te werken

•  Bedrijfshulpverlening papieren zijn een pre

•  Wat bieden wij

•  Breng je carrière op smaak


Voor al jouw inzet mag je rekenen op een beloning. Als Medewerker Begraafplaats krijg je op basis van een 36-urige werkweek:


•  een bruto maandsalaris tot maximaal € 3.018,00, schaal 6.

•  een dienstverband van 12 maanden. Werkt het? Dan bieden we je graag een vast dienstverband.

•  20 vakantiedagen per kalenderjaar. Je werkt op één van de begraafplaatsen en je werktijden en verlof regel je in overleg met de werkleider.

•  een individueel keuzebudget van 17,05%. Te gebruiken voor bijvoorbeeld je eigen ontwikkeling, een eindejaarsuitkering, reiskostenvergoeding, een fietsregeling, extra vakantiegeld of verlofdagen.

•  een jaarlijkse tegemoetkoming in jouw ziektekosten tot maximaal € 296,-.

•  een nog nader te bepalen tegemoetkoming voor het ruimen van graven.

•  persoonlijke ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden dankzij ons collectieve aanbod aan opleidingen.

•  Alle verdere arbeidsvoorwaarden vind je via https://www.werkenbijede.nl/werken-bij-ede/arbeidsvoorwaarden


Sollicitatieprocedure

Smaakt dat naar meer?

Solliciteer dan vóór maandag 20 september 2022 via de sollicitatieknop. En zet voor de zekerheid alvast de volgende datum in je agenda, want vrijdag 23 september 2022 is het eerste (online) kennismakingsgesprek met Bert Jan Dekker, Afdelingsmanager bij de afdeling Onderhoud en Service en één of meerdere collega’s van de afdeling.

Vragen over de vacature? Laat het Sanne van Vegchel, teammanager bij de afdeling Onderhoud en Service weten via 06-28538565 of sanne.van.vegchel@ede.nl

Voor vragen over de procedure neem je contact met Els Lam, afdeling P&O, via 06-52480537 of els.lam@ede.nl

Goed om te weten: bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang. We doen de werving zelf, dus acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.




Job No 2 Detail


The Meat Manager, who directly reports to the Assistant Store Manager - Merchandising, successfully supervises the operations of the Meat Department staff in a customer focused, safe, and efficient manner. The role is also responsible for assisting in the development of a goal oriented team accountable for meeting company standards.


Joining NWCI gives you the opportunity for growth and development throughout the company, an attractive and competitive salary and benefits package, and to be part of a dynamic and diverse culture.

NWCI is a leading retailer to under-served rural communities and urban neighborhood markets in the following regions: Northern Canada, Western Canada, rural Alaska, the South Pacific islands, and the Caribbean. Our stores offer a broad range of products and services with an emphasis on food. Our value offer is to be the best local shopping choice for everyday household and local lifestyle needs. Check out northwest.ca for more information.


Key Accountabilities:

•  Direct activities of staff per shift to ensure Meat department is stocked and merchandised to company standards and is executing the “Best Perishable Area” on island program

•  Ensure staff are following all safety procedures including using proper knife techniques, wearing company and local government regulated clothing and follow meat department equipment safety practices to provide a safe shopping/work experience for customers and employees

•  Prepare list of merchandise to be brought from cold storage or freezer, by forklift driver, for department use

•  Ensure that all staff are following department procedures regarding categorization, space allocation, merchandise placement, organization, merchandise rotation and signage

•  Review plan-o-grams on a daily basis; ensure that meat department staff are following the plans to maximize sales

•  Oversee proper rotation of merchandise by staff, ensuring that code dates are adhered to and that merchandise is rotated in a timely manner and to company requirements

•  Perform, administer and review monthly yield test; submit results to Assistant Store Manager or Store Manager

•  Monitor and review all meat packaged for sale to ensure it is in compliance with Company standards

•  Ensure all staff understand and follow the Cost-U-Less Meat Manual procedures at all times

•  Provide superior customer service to each customer


Greet and thank each customer for shopping at Cost-U-Less


•  Ask each customer if they need assistance with finding anything; seek assistance from management when unable to answer customer inquiries on own

•  Be prepared to assist customers with heavy and/or large purchases or cart

•  Respond promptly to incoming calls to handle customer special orders and customer issues; provide solution to issue.

•  Continuously walk the Meat department to ensure that the area is safe and ready for customers at all times of the day per company procedures/standards

•  Make certain that code dated items on the floor and in the back room are closely monitored and through proper rotation shrink is minimized and profits are maximized

•  Protect customers and employees by ensuring that staff are using proper safety and sanitation methods for food handling per company and government standards

•  Perform a weekly review of prices of department merchandise and prices listed in department for price accuracy; contact EDP Clerk regarding any updating needed

•  Certify that the temperature of all refrigerated equipment is operating within the range that is required for that particular piece of refrigerated equipment

•  Immediately upon discovery, report all dangerous and/or hazardous conditions or situations to direct manager, Manager on Duty (MOD) or Store Manager

•  Make sure that all merchandise placed on the floor by staff is the correct quantity, that it’s quality is to company standards, and that any damaged and out of code merchandise is removed from the sales floor and dealt with per company procedures

•  Continuously audit assigned area to ensure that all merchandise is accounted for and that any discrepancies are properly researched, documented and reported to management

•  Perform tasks that further the objectives of the department

•  Along with other department team members, cut, wrap, stock and face meat department and meat case(s) throughout shift

•  Prepare weekly sales forecast for purchasing projections for the Assistant Store Manager or Store Manager to ensure proper level of merchandise is ordered weekly

•  With staff, perform monthly stock take

•  Participate in monthly and semi-annual financial/physical inventory

•  Review all department Log books to ensure compliance, accuracy, and timeliness; discuss any issues with team members and follow-up as necessary

•  In conjunction with the Assistant Store Manager or Store Manager ensure that staff is prepared and able to work to their highest potential

•  Properly train all new staff members on the job responsibilities of their position

•  Assist in developing the employees, working with them on continuous improvement

•  Provide insight on each employee during evaluation period regarding their performance, productivity, attendance, ability to work within the merchandise team, amount of direction needed, ability to follow directions, attitude and any other information that will assist in providing the employee with a complete review of their performance

•  Monitor, analyze and report to direct manager payroll dollars spent, ensuring that the right amount of staff are used per shift without being over or under on any given shift

•  On a weekly basis review department reports with Assistant Store Manager or Store Manager, providing insight and solutions on positives and negatives found; enact all solutions to resolve issues

•  Provide employees with appropriate counseling both verbally and in writing

•  Review safety training on an ongoing basis with staff

•  Promptly report all customer incidents to the Manager on Duty


Desired Skills & Experience:

•  Prior managerial experience is required

•  Minimum 5 years of meat cutting experience is required

•  Ability to cut beef, fish, poultry and pork a must

•  USDA Standards knowledge is a plus

•  High school diploma a plus

•  Must have intermediate math and reading skills

•  Intermediate knowledge and ability using MS Office 2007 and above

•  Intermediate computer skills a plus

•  Cooperate with other team members in a busy environment in a professional manner to accomplish the business goals

•  Able to anticipate and accommodate customers concerns and needs; likes to help people

•  Possess a passion to excel and provide excellent customer service

•  Strong work ethic within a team environment

•  Must be able to identify and resolve problems in a timely manner; gather and analyze information properly; develop alternative solutions and use reason even when dealing with emotional topics or situations

•  Strong ability to communicate clearly and effectively both verbally and in writing

•  Possess a strong attention to detail, maintaining a high level of efficiency and accuracy at all times

•  Able to multi-task

•  Must be organized and maintain high standards regarding safety and cleanliness for the customers and employees

•  Must be able to adapt well to change


Working Conditions:

•  Able to stand for long periods of time throughout shift

•  Able to lift a minimum of 50 lbs on a consistent basis

•  Able to stoop and bend on a regular basis

•  Ability to work in varying conditions from heat to cool (as low as 20° Fahrenheit/-6.66° Celsius)

•  Fast paced work environment

•  Ability to work flexible hours, shifts and days including morning to evening, weekends, overnight and public holidays

•  Able to work inside and outside the building


Positions will be advertised externally; however internal candidates will receive first consideration based on qualifications. NWC employees are encouraged to bring forward applications of external candidates that meet the qualifications of this position.

NOTE: If an existing employee is selected for a posted position they will be required to remain in that position a minimum of one year prior to applying for other posted positions unless authorized by their current supervisor. New employees to the company must also remain in their position a minimum of one year prior to applying for posted positions unless authorized by their supervisor. This position adheres to the Corporate Job Posting Guidelines.

You may include your resume and cover letter together as a single document. A competitive salary is being offered along with opportunities to learn, develop and advance throughout the organization. We thank all applicants for their interest; however only those selected for an interview will be contacted.




Job No 3 detail


Volledige vacaturetekst

Jij hebt als QA/QC medewerker een belangrijke rol bij de veilige productie van vleesproducten. Je draagt zorg voor een optimale borging van de voedselveiligheid en integriteit middels het implementeren en onderhouden van het kwaliteitssysteem. Dit doe je samen met je QA-manager die dezelfde passie voor kwaliteit heeft als jij.


Taken

Wat ga je doen als QA/QC Medewerker bij Brandenburg Culinair? Als QA/QC Medewerker heb je een baan met veel afwisseling: zo werk je de ene dag aan het uitvoeren van validaties en loop je inspectierondes op de werkvloer. De andere dag ben je bezig met het verwerken van klachten en het updaten van procedures van het QA handboek. Je werkt samen met de QA Manager en bent binnen Brandenburg Culinair het eerste aanspreekpunt voor de productie. Als het nodig is werk je samen met je collega’s van een van de andere Van Loon bedrijven aan verschillende projecten zoals het verbeteren van de voedselveiligheidscultuur.Jij bent een sociale, proactieve en enthousiaste collega die met iedereen kan praten en weet zo je collega’s van de andere afdelingen enthousiast te maken voor de kwaliteitsnormen binnen Brandenburg. Wanneer het nodig is, ben je in staat om mensen te overtuigen van nut en noodzaak.


Vereisten

Wat vragen wij van jou als QA/QC Medewerker? MBO werk of denkniveau, bijvoorkeur een opleiding in voedingsmiddelentechnologie (of vergelijkbaar).Ervaring met interne en externe audits.Beheersing van de Nederlandse taal is een must.Ervaring met kwaliteitssystemen zoals HACCP en IFS is een pre.

Wat bieden wij jou? Een functie voor 36 uur per week bij Brandenburg Culinair.We starten met een tijdelijk contract en als het ons beiden bevalt, dan zetten we dat zo snel mogelijk om naar een vast contract. Het salaris is afhankelijk van kennis en ervaring. 24 vakantiedagen per jaar en een reiskostenregeling. Goede pensioenvoorziening en collectiviteitskorting bij verzekeringen.

Binnen 2 werkdagen ontvang je een eerste reactie en binnen 5 werkdagen laten we je weten of je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Goed om te weten, het wervingsproces bestaat uit 2 gesprekken. Je hebt een eerste kennismaking met Tamara van Raaij (QA Manager Brandenburg Culinair) en HR. In het tweede gesprek ga je ook Guido de Bruijn (Manager QA Van Loon Group) ontmoeten. Wij verzorgen graag een rondleiding, zodat jij een duidelijk beeld krijgt over de functie én van ons!




Job No 4 Detail


Volledige vacaturetekst

Jij hebt als QA/QC medewerker een belangrijke rol bij de veilige productie van vleesproducten. Je draagt zorg voor een optimale borging van de voedselveiligheid en integriteit middels het implementeren en onderhouden van het kwaliteitssysteem. Dit doe je samen met je QA-manager die dezelfde passie voor kwaliteit heeft als jij.


Wat ga je doen als QA/QC Medewerker bij Brandenburg Culinair?

Als QA/QC Medewerker heb je een baan met veel afwisseling: zo werk je de ene dag aan het uitvoeren van validaties en loop je inspectierondes op de werkvloer. De andere dag ben je bezig met het verwerken van klachten en het updaten van procedures van het QA handboek.

Je werkt samen met de QA Manager en bent binnen Brandenburg Culinair het eerste aanspreekpunt voor de productie. Als het nodig is werk je samen met je collega’s van een van de andere Van Loon bedrijven aan verschillende projecten zoals het verbeteren van de voedselveiligheidscultuur.

Jij bent een sociale, proactieve en enthousiaste collega die met iedereen kan praten en weet zo je collega’s van de andere afdelingen enthousiast te maken voor de kwaliteitsnormen binnen Brandenburg. Wanneer het nodig is, ben je in staat om mensen te overtuigen van nut en noodzaak.


Wat bieden wij jou?

Een functie voor 36 uur per week bij Brandenburg Culinair.

We starten met een tijdelijk contract en als het ons beiden bevalt, dan zetten we dat zo snel mogelijk om naar een vast contract.

Het salaris is afhankelijk van kennis en ervaring en bedraagt maximaal € 3.055,= bruto per maand o.b.v. 36 uur.

24 vakantiedagen per jaar en een reiskostenregeling.

Goede pensioenvoorziening en collectiviteitskorting bij verzekeringen.


Wat vragen wij van jou als QA/QC Medewerker?

MBO werk of denkniveau, bijvoorkeur een opleiding in voedingsmiddelentechnologie (of vergelijkbaar).

Ervaring met interne en externe audits.

Beheersing van de Nederlandse taal is een must.

Ervaring met kwaliteitssystemen zoals HACCP en IFS is een pre.



Mis deze kans niet en reageer dan direct!

Binnen 2 werkdagen ontvang je een eerste reactie en binnen 5 werkdagen laten we je weten of je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Goed om te weten, het wervingsproces bestaat uit 2 gesprekken.

Je hebt een eerste kennismaking met Tamara van Raaij (QA Manager Brandenburg Culinair) en HR. In het tweede gesprek ga je ook Guido de Bruijn (Manager QA Van Loon Group) ontmoeten. Wij verzorgen graag een rondleiding, zodat jij een duidelijk beeld krijgt over de functie én van ons!

Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan contact op met Tamara van Raaij (Manager QA Brandenburg), via tvanraaij@brandenburgculinair.nl of solliciteer direct hieronder!




Job No 5 Detail


Volledige vacaturetekst

Apotheker Radiofarmacie

Ongekend uitdagende QA/QC-rol voor ambitieus en ondernemend ingestelde apotheker met oog voor kwaliteitsprocessen, die als coachend leider verder bouwt aan professionalisering binnen een innovatief topklinisch ziekenhuis (Alkmaar).

Wat ga je doen als (ziekenhuis) apotheker radiofarmacie QA/QC?

Als Apotheker Radiofarmacie (QA/QC) ben je binnen Noordwest Ziekenhuisgroep eindverantwoordelijk voor de kwaliteit en veiligheid van het productieproces van radiofarmaca. Samen met de Manager Medisch Ondersteunende Diensten (MOA) voer je duaal management, ben je inhoudelijk expert, coachend leider en verbinder. Jouw coördinerende en sturende activiteiten hebben te maken met het brede speelveld van productie, kwaliteitscontrole en vrijgifte met als doel het voldoen aan de gestelde eisen en (GMP-)richtlijnen en het continu optimaliseren en verbeteren. Je behoudt het overzicht, brengt focus aan en bewaart de rust binnen de afdeling, ondanks de dynamiek van de radiofarmaca productie.


Noordwest Ziekenhuisgroep heeft sinds 2011 een eigen cyclotron en produceert zelf medische isotopen en tracers die gebruikt worden voor cardiologische en oncologische diagnostiek. De organisatie beschikt over een fabrikantenvergunning, levert ook aan andere ziekenhuizen en zit in de fase van verdere professionalisering. Als Apotheker Radiofarmacie ligt er een uitdagende opdracht om hier verder gestalte aan te geven en de toonaangevende positie te professionaliseren richting een duurzame positionering.

In deze voortrekkersrol werk je nauw samen met twee collega-(ziekenhuis)apothekers en ben je naast jouw vakinhoudelijke expertise in staat om de verschillende specialismen met elkaar te verbinden zodat procedures en kwaliteitsissues met overzicht ingericht worden. Je bent daadkrachtig en stimuleert samenwerking met andere collega’s van de afdeling Nucleaire Geneeskunde en binnen het ziekenhuis. Kwaliteit, resultaat en collegialiteit gaan hierbij hand in hand. Je kan goed plannen en organiseren, bent ambitieus en stelt de juiste prioriteiten. Je denkt toekomstgericht en handelt klantgericht. Verder vind je continue verbetering en innovatie belangrijk en ondersteun je initiatieven op dit vlak.

Wat vragen wij van jou?

apotheker met minimaal 5 jaar ervaring in een GMP-productieomgeving

ervaring in een resultaatgerichte omgeving (ziekenhuis of farmaceutische industrie)

flexibiliteit t.a.v. werktijden, parttime werken en 4x9 uur mogelijk

ervaring in de radiofarmacie is niet noodzakelijk, affiniteit met dit technische vakgebied wel

daadkrachtig, communicatief vaardig en pragmatisch

positief ingesteld, open manier van communiceren en creatief

Wat stellen wij daar tegenover?

Aanbod


coachend leider van een ambitieus apothekers team

toonaangevende radiofarmaca apotheek met een eigen cyclotron en fabrikantenvergunning

brede afwisselende positie met strategische, beleidsmatige en inhoudelijke uitdaging

werken binnen een topklinisch ziekenhuis vanuit een afdeling met commerciële activiteiten

voortrekkersrol op de afdeling, stimuleren van samenwerking en out of the box denken

uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket conform FWG 80

Waar ga je werken?

De organisatie wil vooruitlopen en de focus ligt op ontwikkeling, beter worden en samenwerken.

Vooruitlopen is zeker het geval binnen de radiofarmaca apotheek, aangezien zij als eerste Algemene Ziekenhuis over een eigen cyclotron beschikten. In de radiofarmaca apotheek wordt binnen een klein, wendbaar team gewerkt met een enorme ambitie. De geproduceerde radiofarmaca worden binnen Noordwest toegepast in de diagnostiek met PET-CT en gammacamera. De afdeling is volop in ontwikkeling en er wordt gewerkt aan nieuwe PET-radiofarmaca. De sfeer kan het beste omschreven worden als positief met een ‘can-do’-mentaliteit. Er is veel ruimte voor eigen initiatief en ‘out of the box’ denken wordt gestimuleerd. Kortom; een verantwoordelijke functie binnen een uitdagend werkklimaat met veel kansen.

Over Noordwest

Noordwest Ziekenhuisgroep is een topklinisch ziekenhuis. Dit betekent dat we een opleidingsziekenhuis zijn voor vrijwel alle medisch specialismen. Met 770 bedden, ruim 4500 medewerkers, 550 vrijwilligers en zo'n 340 medisch specialisten is Noordwest Ziekenhuisgroep een van de grootste ziekenhuisorganisaties van Nederland en een grote werkgever in Noord-Holland. We zijn nuchtere Noord-Hollanders en hebben als kernwaarden ambitieus, samen en betrokken. Noordwest, als je nóg beter wilt worden dan je al bent.


Ben je enthousiast?

Geïnteresseerd? Stuur je curriculum vitae en motivatie, onder vermelding van referentienummer WS/22-083-DD, naar Alexander Willemse, info@derksenderks.nl.

Voor meer informatie kun je bellen met Alexander Willemse via 033 - 4728087.

Een assessment kan deel uitmaken van de selectiemethode.


Noordwest heeft er bewust voor gekozen om de procedure door Derks & Derks B.V. te laten behandelen. Wij vragen nadrukkelijk je reactie aan Derks & Derks te richten.


Een screening maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.


Noordwest. Als je nog beter wilt worden dan je al bent!




Post a Comment

Post a Comment (0)

Previous Post Next Post