New Insurance Campanies Annoce Vancancies In Norway 2022. Jobs In Norway.

 New Insurance Companies Announce Vacancies In Norway 2022.

Job No 1 ( Nyutdannet IT-konsulent 2023 )

Insurance jobs


Full stillingsbeskrivelse

Kickstart karrieren din som IT-konsulent!

Netcompany søker etter nyutdannede IT-entusiaster som har lyst til å utvikle samfunnsnyttige og forretningskritiske løsninger for spennende kunder som Oslo kommune, Møller Mobility Group, Barnevernet og OBOS!

Hos Netcompany trenger du ikke mange ̴rs arbeidserfaring for ̴ bli sett p̴ som et likeverdig teammedlem Рvi lover ̴ utfordre deg fra dag ̩n! Som nyutdannet hos Netcompany vil du jobbe p̴ prosjekter side om side med resten av teamet. Du vil f̴ utviklet ferdighetene dine og tatt i bruk din teknologikunnskap i virkelige prosjekter med potensial for positiv sosial innvirkning b̴de for bedrifter og mennesker. N̴r du er klar for det, vil du bli betrodd oppgaver og ansvar som langt overg̴r det som er vanlig ̴ gi nyansatte i andre organisasjoner.

Nå ser vi etter konsulenter til kontorene våre i både Oslo og Trondheim.


Hvem er du?

Vi ser etter deg som brenner for å skape gode løsninger og er sulten etter å lære! Du er hjelpsom og deler gjerne din kunnskap med andre for at teamet sammen skal lykkes. Hos oss er det plass til alle typer utviklere, enten du er den joviale pratmakeren som alltid tar ordet i forsamlingen, eller om du er den introverte hackeren som foretrekker å la koden ta seg av pratingen. Hvor mye ansvar du får i prosjektet styrer du i stor grad selv.

Videre ser vi for oss at du

I løpet av 2023 fullfører høyere formell utdannelse innen IT på bachelor- eller masternivå

Behersker norsk eller engelsk skriftlig og muntlig på et profesjonelt nivå


Hvorfor jobbe hos oss?

I tillegg til at du vil jobbe sammen med dyktige folk i et sterkt og innovativt fagmiljø, kan vi tilby følgende:

Flat struktur og lite hierarki

Kontinuerlig utvikling og gode karrieremuligheter

Faglige aktiviteter gjennom vårt kompetanseutviklingsprogram Netcompany Academy, samt globale faggrupper og sertifiseringer

Et flust av sosiale aktiviteter som for eksempel fredagsbar, kinoklubb, quizgruppe, fotballag, squash, sommerfest, årsfest, årlig vinter- og sommertur med mye mye mer!

Konkurransedyktig lønn og betingelser, gode forsikringer og pensjonsordning


Slik søker du

Om dette høres spennende ut kan du sende inn en søknad og legge ved CV, karakterutskrift fra universitet/høyskole og eventuelle attester. Vi vurderer søkere fortløpende, så ikke nøl med å søke i dag!

Oppstart vil hovedsakelig være i juni eller august 2023, men det er mulighet for oppstart gjennom hele året.

Ved spørsmål om stillingen kan du ta kontakt med rekrutteringsansvarlig Anette Buseth (anettb@netcompany.com).

I Netcompany tror vi at en mangfoldig og inkluderende arbeidsplass er sentral for vår suksess. Derfor oppfordres alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, seksuell legning, funksjonshemming, alder, religion og tro, etnisk bakgrunn, nasjonalitet, kjønnsidentitet eller kultur. Vi forplikter oss til å leve ut en kultur der vi gir like muligheter for alle.



Job No 2 ( Fagkoordinator sykepenger og forsikring- job post )


Full stillingsbeskrivelse

Strategisk anskaffelsesenhet (SAE) en del av tjenesteområdet Styring og regelverk. Området har i tillegg til det strategiske anskaffelsesarbeidet, ansvar for budsjett, økonomi og virksomhetsstyring, statistikk og analyse, utvikling av regelverk og praksis og internasjonalt samarbeid.

Vi søker nå dyktige anskaffelsesledere (1-3 stillinger) som kan være med å utvikle den strategiske innkjøpsfunksjonen videre. Det kan også være aktuelt å gå inn i rollen som kategorileder.

UDI kjøper varer og tjenester i et betydelig omfang i en kompleks setting. Det er store svingninger i behov og mange ulike krav som skal ivaretas på et område som har stor offentlig oppmerksomhet. UDIs største innkjøpskatergorier er asylmottak og IKT, men vi gjør også innkjøp av vare og tjenester i et bredt varierende spekter.

Strategisk anskaffelsesenhet skal bistå og gi råd til resten av organisasjonen på alt fra analyse av anskaffelsesvirksomheten, valg av anskaffelsesstrategi og utredning av handlingsrom, utforming og kvalitetssikring av konkurransegrunnlag og tilbud, løpende bistand under gjennomføring av prosessen, samt klage- og tvistebehandling. Vi skal sikre kompetansebygging og kunnskapsdeling, og sørge for at anskaffelsene i UDI bygger på beste praksis.


Arbeidsoppgaver og ansvar

Som anskaffelsesleder blir du en del av UDIs samlede anskaffelsesmiljø. Du vil i hovedsak arbeide innenfor én til to innkjøpskategorier ut fra din kompetanse og interesse.

Du vil jobbe i Strategisk anskaffelsesenhet (SAE) som består av kompetente anskaffelsesledere, analytiker og systemansvarlig. Som anskaffelsesleder leder du tverrfaglige anskaffelsesteam som er satt sammen av relevante og kompetente ressurser som skal bidra til god gjennomføring av anskaffelsesprosessen.

Som kategorileder vil du jobbe for å utvikle en kategoribasert innkjøpsfunksjon og delta i kategoriteam som er satt sammen av relevante og kompetente ressurser, som sammen utvikler kategoriområdet og lager kategoristrategier. Hos oss vil du bli en del av et svært godt og tverrfaglig fagmiljø, og du vil opparbeide deg ettertraktet kompetanse.


Du har disse kvalifikasjonene:

•  Master, gjerne i juridiske eller økonomiske fag. Relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet

•  Vi krever god muntlig og skriftlig formidlingsevne pÃ¥ norsk


I tillegg ønsker vi at du har:

•  kunnskap om og erfaring med offentlige anskaffelser og kontraktsoppfølging

•  erfaring fra kategoristyring og forbruksanalyser

•  gode datakunnskaper og digitale verktøy i anskaffelsesprosessen, herunder Excel

•  erfaring fra Ã¥ lede relevante prosesser, for eksempel anskaffelser eller prosjekter i trÃ¥d med PRINCE2

•  relevante sertifiseringer, for eksempel i offentlige anskaffelser, PRINCE2, smidigmetodikk

•  kompetanse pÃ¥ personvern, universell utforming, IT-sikkerhet, IT-arkitektur og IT-anskaffelser, bærekraft

•  kompetanse pÃ¥ standard kontraktsmaler, statens standardavtaler, NS-standarder


Hvem er du?

•  Du er analytisk, strukturert og mÃ¥lrettet

•  Du er godt rustet til Ã¥ hÃ¥ndtere et høyt aktivitetsnivÃ¥ og evner Ã¥ prioritere

•  Du er god pÃ¥ kommunikasjon og samarbeid pÃ¥ ulike nivÃ¥er

•  Du arbeider selvstendig, samtidig som du liker Ã¥ være en del av et team

•  Du har gode digitale ferdigheter

•  Personlig egnethet vil bli vektlagt, og bÃ¥de nyutdannede og erfarne oppfordres til Ã¥ søke.


Hvorfor søke hos oss?

•  En virksomhet med et av Norges viktigste samfunnsoppdrag, som er preget av høy faglig kompetanse, stort engasjement og dyktige medarbeidere

•  Spennende og utfordrende oppgaver i et kompetent fagmiljø

•  Gode faglige utviklingsmuligheter

•  Nye flotte lokaler pÃ¥ Helsfyr med meget bra kantine og kaffebar

•  Fleksible arbeidstidsordninger, gode lÃ¥nemuligheter og pensjonsordning gjennom medlemskap i Statens pensjonskasse.

•  Stillingen lønnes som rÃ¥dgiver (kode 1434) i lønnsspennet kr 525 000 – 594 300 eller som seniorrÃ¥dgiver (kode 1364) i lønnsspennet kr 543 500 – 776 900 brutto pr Ã¥r, avhengig av kvalifikasjoner. For spesielt kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes. Fra lønnen trekkes 2 % innskudd til Statens pensjonskasse.

•  Utlendingsdirektoratet er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte til Ã¥ søke hos oss, uansett alder, kjønn, funksjonshemming, «hull i CV», nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

•  I samsvar med offentleglova kan en søker bil offentliggjort selv om han/hun har bedt om ikke Ã¥ bli oppført pÃ¥ søkerlisten. Vedkommende vil i sÃ¥ fall bli varslet.


Kontaktinformasjon

Camilla Brunvoll, fung. seksjonssleder, 913 87 372

Arbeidssted

Innspurten 11D

0663 OSLO

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:UDI

Referansenr.:4527195767

Stillingsprosent: 100%

Fast

Søknadsfrist: 08.06.2022



Post a Comment

Post a Comment (0)

Previous Post Next Post